Všetko o nákupe
Snažíme sa o maximálnu dostupnosť informácií pre každého zákazníka alebo návštevníka nášho obchodu. Preto sme všetky dôležité informácie umiestnili na jedno miesto tak, aby sme maximálne zjednodušili ich dostupnosť.
Na e-maily odpovedáme v pracovnej dobe čo najrýchlejšie
Hľadáte niekoho konkrétneho?
Celý tím SportObchod.sk
Základné informácie
- Kontaktné informácie Obráťte sa na nás, radi vám pomôžeme
- Informácie o firme Spoznajte bližšie najväčší obchod so športovým vybavením
- Firemný blog Šatňa Zaujíma Vás dianie v našej firme? Potom to nájdete u nás v šatni
- Certifikovaný obchod APEK Od roku 2006 pravidelne každý rok úspešne prechádzame náročným testom Asociácie pre elektronickú komunikáciu
- Reklamácie, výmena a vrátenie tovaru Krátky návod ako najlepšie postupovať
- Vrátenie tovaru Podľa zákona môžete tovar vrátiť do 14 dní od kúpy
- Doprava Informácie o možnostiach dodania tovaru a ceny
- Platba Podrobné informácie o jednotlivých platobných možnostiach
- Obchodné podmienky Kompetní znenie našich obchodných podmienok
Ďalšie dôležité informácie
- Kredity na zľavu za nákupy Informácie o našom bonusovom programe
- Hodnotenie produktov Podeľte sa o svoje skúsenosti a získajte kredity
- Tímový program Získajte pre váš tím zľavy na športové vybavenie
- Sponzoring Radi prispievame zaujímavé projekty či handicapovaných športovcov
- Program cenové garancie Zaručujeme, že nikde nekúpite lacnejšie
Často kladené otázky (FAQ)
-
Koľko zaplatím na poštovnom a balnom?
Nikdy neúčtujeme balné. Všetky objednávky expedujeme prostredníctvom expresnej služby DPD, vďaka ktorej máte zásielku doma do druhého dňa od expedície.
U objednávky od 79,99 € nebudete platiť ani poštovné.
-
Je vo vašom obchode možné platiť platobnou kartou?
Áno, platobnou kartou samozrejme môžete platiť všetok objednaný tovar. Tento spôsob platby je ideálny aj pre zákazníkov zo zahraničia. Platba kartou je možná aj na našich predajniach v Prahe a v Brne.
-
Nepodarilo sa mi zaplatiť platobnou kartou, ako mám postupovať?
Ak sa platba objednávky platobnou kartou nepodarila, je možné u tejto objednávky zmeniť spôsob platby na dobierku alebo bankový prevod. V prípade zmeny na dobierku využite kontakty na infolinku info@sportobchod.sk alebo 02/ 20 92 49 44. V prípade zmeny na bankový prevod môžete zaplatiť podľa zálohovej faktúry, ktorá bola vystavená k Vašej objednávke už pri platbe kartou, ktorá obsahuje všetky potrebné údaje pre vykonanie platby. Zálohovú faktúru nájdete po prihlásení do užívateľskej sekcie.
V prípade, že chcete vykonať platbu kartou znova, stornujte existujúce objednávku cez prihlásenie do užívateľskej sekcie a vytvorte novú objednávku vrátane platby.
Naše hodnotenia na Heuréka.sk
-
Overený zákazník
Pridané: 23.04.2018100%
Doporúča obchod
-
Overený zákazník
nino Pridané: 20.04.201880%
Doporúča obchod
-
Overený zákazník
Michal. Pridané: 20.04.2018100%
Doporúča obchod