FAQ - Často kladené otázky


Reklamácia

Môžem vymeniť tovar?

Nie, výmenu tovaru nevykonávame.

Dostal som nesprávny či poškodený tovar. Čo mám robiť?

Prosím, kontaktuj nás na info@sportega.cz. Ak chceš tovar vrátiť, pošli ho na adresu reklamačného oddelenia.

Čo mám robiť, keď je balík poškodený prepravcom?

Máš dve možnosti:

  1. Balík prevziať a spísať s dopravcom na mieste protokol o poškodení. Tento protokol musia mať všetci vodiči prepravných spoločností pri sebe. Všetko riadne zapísať do protokolu a vykonať fotodokumentáciu. V prípade poškodenia produktov vo vnútri nás neváhaj kontaktovať.
  2. Balík nepreberať a informovať nás o poškodení balíka na: info@sportega.cz.

Objednávka a platba

Objednávka nejde zaplatiť. Čo mám robiť?

V používateľskom účte máš možnosť vykonať platbu opakovane. Ak sa pokus nepodarí ani potom, prosím, kontaktuj zákaznícku podporu info@sportega.cz

Je možná zmena adresy či dopravcu v objednávke?

V prípade, že je objednávka pripravená na balenie či opustila sklad, zmena možná nie je. Informácie o stave objednávky zistíš v zákazníckom účte. Ak bude tebou požadovaná zmena možná, objednávka ešte nie je v procese, pozri vyššie.

Je možná oprava zadanej objednávky? Napríklad zmena veľkosti oblečenia a pod.

Áno, zmena je možná, ale iba v prípade, že sa tvoja objednávka ešte nebalí alebo neopustila sklad a nebola expedovaná. Informácie o stave objednávky zistíš v zákazníckom účte. Ak bude tebou požadovaná zmena možná, objednávka ešte nie je v procese, pozri vyššie.

Môžem priobjednať ešte ďalší tovar k už odoslanej objednávke?

Bohužiaľ nie, je potrebné vytvoriť novú objednávku.

Ako stornujem svoju objednávku?

Objednávku stornuješ v používateľskom účte. Ak sa storno nepodarí, kontaktuj nás e-mailom na info@sportega.cz. V prípade, že už bola objednávka odoslaná, nepreberaj ju. Objednávku nám vráti dopravca ako neprevzatú a v ten okamih bude stornovaná.

Kedy mi budú vrátené peniaze?

Ak od zmluvy odstúpiš, vrátime ti všetky prijaté peňažné prostriedky najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Vo väčšine prípadov sme ale oveľa rýchlejší a peňažné prostriedky zasielame skôr, než je zákonom stanovený čas.

Kde môžem uplatniť zľavový kupón

Otvor si stránku Ako uplatniť zľavový kód. Na spomínanom odkaze nájdeš presný návod krok po kroku, ako kupón uplatníš.

Web

Ako poznám, že je tovar na sklade v predajni?

Pri danej predajni je v detaile produktu informácia dostupnosť na sklade. V prípade uvedeného dátumu bude tovar do predajne privezený až po objednaní.

Ako poznám, že je tovar na sklade v e-shope?

Na webe uvádzame vedľa produktu dostupnosť tovaru na sklade. Ak tovar na sklade nemáme, uvádzame dátum, kedy bude tovar doručený na tvoju adresu po dokončení objednávky.