F.A.Q. - často kladené otázky


 



 

Doprava a platba

» Koľko zaplatím za poštovné a balné?
Nikdy neúčtujeme balné. Všetky objednávky expedujeme na Slovensko prostredníctvom služieb prepravnej spoločnosti PPL, vďaka ktorej je zásielka v Bratislave do druhého dňa od expedície a do dvoch dní aj na zvyšku Slovenska.
Pri objednávke nad 399 Eur nebudete platiť ani poštovné.
Cenník poštovného s doručením na Slovensko.


 

» Je vo vašom obchode možné platiť platobnou kartou?
Ano, platobnou kartou samozrejme môžete platiť všetok objednaný tovar. Tento spôsob platby je ideálny aj pre zákazníkov zo zahraničia. Platba kartou je možná aj na našich predajniach v Prahe a v Brne.
Viac informácií o bezpečnom platení platobnými kartami.


 

» Nepodarilo sa mi zaplatiť platobnou kartou, ako mám postupovať?
Pokiaľ sa vám platba objednávky platobnou kartou nepodarila, je možné pri tejto objednávke zmeniť spôsob platby na dobierku alebo bankovým prevodom. V prípade zmeny na dobierku využite, prosím, naše kontakty na infolinku info@sportobchod.cz alebo volajte 02/ 20 92 49 44. V prípade zmeny na bankový prevod môžete zaplatiť podľa zálohovej faktúry, ktorá bola vystavená k Vašej objednávke už pri platbe kartou, keďže táto faktúra obsahuje všetky potrebné údaje na uskutočnenie platby. Zálohovú faktúru nájdete po prihlásení sa do užívateľskej sekcie.

V prípade, že chcete znovu skúsiť platbu kartou, stornujte vašu terajšiu objednávku cez prihlásenie sa do užívateľskej sekcie a vytvorte novú objednávku vrátane platby.
Všetko o platbe kartou.


 

Dostupnosť tovaru

» Ako zistím, že je daný tovar skladom?
Pri každom produktr je hneď vedľa obrázka dole "Dostupnosť: OVERIŤ NA SKLADE", kde sa po kliknutí zobrazí aktuálny stav zásob daného tovaru.


 

» Kedy môžem očakávať tovar, ktorý je v internetovom obchode skladom?
Pokiaľ je vybraný tovar v internetovom obchode skladom, môžeme ho po zabalení expedovať. Obvykle dodávame tovar do Bratislavy do 24 hodín, do zvyšných miest na území celého Slovenska do 48 hodín od expedície. To však platí pre platbu na dobierku.
 


 

» Čo znamená, že je tovar na danej predajni skladom?
Tento tovar je na danej predajni fyzicky skladom a môžete si ho na mieste prehliadnuť alebo vyskúšať. V prípade menšieho počtu kusov skladom je lepšie si tovar na predajni rezervovať. Kontakty na predajne.
 


 

» Čo znamená, že je tovar na predajni na objednávku do 2. dňa?
Pokiaľ si overujete dostupnosť tovaru a systém pri predajni hlási: na objednávku do 2. dňa, znamená to, že tovar máme na sklade internetového obchodu a je možné ho na predajňu pre vás pripraviť. Vložte vybraný tovar do košíka, zvoľte osobný odber a odošlite objednávku. Objednaný tovar bude obvykle do druhého dňa na danej predajni nachystaný. O tom, že je tovar pre vás pripravený, Vás budeme informovať e-mailom.
 


 

» Čo znamená, že je tovar na objednávku?
Pokiaľ si overujete dostupnosť tovaru a systém hlási: na objednávku, znamená to, že tovar nemáme aktuálne skladom. Po vytvorení a odoslaní objednávky tovar objednáme u dodávateľa. Pri tovare, ktorý nie je skladom, sa tak môže predĺžiť obvyklá doba dodania.
 


 

Osobný odber

» Je možné si tovar osobne vyzdvihnúť?
Áno, všetok tovar je možné si vyzdvihnúť osobne na predajni v Brne alebo na predajni v Prahe-Vršovicích.


 

» Kedy bude tovar na osobný odber pripravený na vyzdvihnutie?
Tovar objednaný na osobný odber je pripravený obvykle do druhého dňa od objednávky. Pred vyzdvihnutím, prosím, vždy počkajte na informačný e-mail nebo SMSku, že je váš tovar už pripravený. Viac informácií o osobnom odbere.
 


 

» Ako budem vedieť, že je tovar na osobný odber nachystaný na vyzdvihnutie?
Tovar je pre vás nachystaný akonáhle Vám pošleme informačný e-mail. Pred vyzdvihnutím tak, prosím, vždy počkajte na našu výzvu, že je tovar naozaj k vyzdvihnutiu pripravený. Viac informácií o osobnom odbere.
 


 

Predajne

» Môžem si ponúkaný tovar niekde fyzicky vyskúšať a zakúpiť?
ÁNO, ale len na území Českej republiky, a to buď na našej predajni v centre Brna, na Křenovej 26 alebo na predajni v Prahe 10, na Kodaňskej 48. Pokiaľ tovar nebude na predajni, je možné po telefonickej dohode s predajcom vopred akýkoľvek tovar na predajňu dopraviť (s ohľadom na skladové zásoby).


 

» Ako mám postupovať, pokiaľ si chcem na predajni vyskúšať rôzne veľkosti tovaru?
Môže sa stať, že si nie ste istí, ktorá veľkosť napr. korčúľ alebo topánok Vám sadne, a tovar nie je aktuálne priamo na predajni dostupný na vyskúšanie, ale je skladom v internetovom obchode. V tomto prípade vytvorte objednávku, v ktorej bude tovar rôznych veľkostí (avšak max. 2 veľkosti jedného produktu), zvoľte osobný odber a my Vám tovar na predajňu prichystáme.


 

» Je možné na predajniach platiť platobnou kartou?
ÁNO! Snažíme sa vám vyjsť maximálne v ústrety, a tak na žiadosť vás, zákazníkov, sme najnovšie zabezpečili aj možnosť platby kartou na oboch našich predajniach v Brne aj v Prahe.


 

Výmena tovaru a reklamácie

» Ako postupovať, keď mi objednaný tovar nebude sedieť?
Komunikáciou so zákazníkom pred odoslaním tovaru sa snažíme riziko voľby nesprávnej veľkosti minimalizovať, napriek tomu nie je možné úplne vylúčiť, že vám daný produkt nebude sedieť.
Tovar je teda možné bez udania dôvodu vrátiť v lehote 14 dní od prevzatia od dopravnej spoločnosti. Správnu veľkosť vám odošleme obratom, prípadne sa s vami dohovoríme na alternatíve či vrátení peňazí.
Pri uplatnení výmeny tovaru je nutné vyplniť reklamačný formulár. Viac informácií o reklamáciách nájdete v sekcii Ako reklamovať. Po prihlásení sa do užívateľskej sekcie môžete sledovať stav vybavovanie vašej reklamácie.


 

» Ako postupovať, pokiaľ chcem tovar reklamovať?
Podrobný popis ako postupovať v prípade reklamácie tovaru nájdete v sekcii Ako reklamovať. Po prihlásení sa do užívateľskej sekcie môžete sledovať stav vybavovania vašej reklamácie.


 

Ostatné

» Nedarí sa mi objednať tovar cez Internet. Ako mám postupovať?
Vďaka prísnemu nastaveniu pripojenia na internet (obvykle v rámci firemných sietí) sa môže stať, že sa vám nepodarí objednať si tovar z nášho obchodu.
V tomto prípade môžete objednávku spraviť :

!! Nezabudnite, prosím, uviesť všetky údaje potrebné pre úspešnú expedíciu (adresa, telefón, e-mail, ...)

Všetky kontakty na SportObchod
 


 

» Získal som zľavový kupón, kde ho zadám?
Zľavový kupón zadáte v košíku - v rámčeku "Zľavy a zľavové kupóny" pod Obsahom košíka, kde je zoznam tovaru na nakúpenie. Vložte kód zľavového kupónu a kliknite na "Vložiť kupón". Po zadaní zľavového kupónu sa cena automaticky prepočíta. K jednej objednávke môžete zadať aj viac zľavových kupónov. Pozor: zľavový kupón je možné použiť pod jedným registrovaným užívateľom len raz.


 

» Kedy sa mi pripisujú kredity?
Kredity získané za objednaný tovar vám budú pripísané až po zaplatení zásielky. Tzn. v prípade, že ste si objednali športové vybavenie na dobierku, body dostanete až uhradíte balík vodičovi a táto platba sa objaví v našej evidencii (obvykle to trvá aj niekoľko dní).


 

hore ^


 




Poradíme vám

Informačná linka po-pia: 8–16:30 hodín

Vendy
Vendy
Nikča
Nikča

02/ 20 92 49 44 po–pá 8:00–16:30 | info@sportobchod.sk

prihláste sa Košík: 0.00 €