Tento produkt je už za svojím športovým vrcholom. Pozri sa na ponuku a vyber si nový produkt, ktorý garantuje, že lepšie zodpovedá súčasným požiadavkám športovcov.
Objednávacie číslo: 66821
Tento produkt už nemáme v ponuke
Technológia | K2 Boa, K2 D.C. Aluminium Frame, K2 SoftBoot, K2 Stability Plus Cuff |
---|---|
Pohlavie | muži |
Priemer koliesok | 84 mm |
Tvrdosť koliesok | 80A |
Počet koliesok | 4 |
Trieda ložísk | ILQ 7 |
Farba | čierna, oranžová |
Brzda | na pravej korčuli s možnosťou demontáže |
Systém zapínania | uťahovacie lanko + suchý zips + pracka |
Rám | hliníkový |
Kategórie korčúľ | fitness inline |
Štýl jazdy | rekreačný, športový |
Kvalita spracovania | 90 |
Komfort topánky | 90 |
Rýchlosť jazdy | 80 |
Komfort zapínania | 10 |
Celkové hodnotenie | 90 |
Ovládateľnosť | 90 |
Pánské inline brusle K2 F.I.T. 84 Boa 2019 sú ideálnou voľbou pre začínajúcich a mierne pokročilých korčuliarov, ktorí od svojich korčúľ očakávajú výkon a štýl za rozumnú cenu. Špeciálny hliníkový rám dokonale prenesie energiu a konštrukcia podporí klenbu chodidla pri fitness jazde.
Nebolo by múdre obuť si na nohy pri prvej jazde pekelný stroj. Práve preto korčule osadili kolieska o priemere 84 mm, ktoré nahrávajú výbornej stabilite a ovládateľnosti. Začiatočníci tak nezačnú s rozbitým nosom a napriek tomu im bude pripadať, že idú vysokou rýchlosťou. Priľnavú jazdu bez zbytočných vibrácií podporí tvrdosť koliesok 80A a ložiská ILQ 7.
Korčuľa nie je papuča a mohli by ste si pripadať mierne nekomfortne. To však nie je prípad korčúľ K2 F.I.T. Pro 84, ktoré poskytujú podporu klenbe chodidla a usilujú o vaše maximálne pohodlie. Zosilnená konštrukcia po stranách nohu spevní a nedovolí vytáčanie nohy v členku počas jazdy alebo nepríjemné nárazy od odlomených konárov či lietajúceho štrku.
Čierne korčule s oranžovými a šedými detailmi pôsobia decentne, ale napriek tomu zaujímavo.
Upozornenie: Krátka skrutka potrebná na upevnenie posledného kolieska bez brzdy NIE JE súčasťou balenia. Ak potrebujete brzdu odmontovať, alebo máte poškodenú skrutku v podvozku, máme pre vás zvýhodnenú sadu skrutiek K2.
Pánska tabuľka veľkostí priamo od K2.
EU | cm | UK | US |
36,5 | 23 | 4 | 5 |
38 | 24 | 5 | 6 |
39 | 24,5 | 5,5 | 6,5 |
39,5 | 25 | 6 | 7 |
40 | 25,5 | 6,5 | 7,5 |
40,5 | 26 | 7 | 8 |
41,5 | 26,5 | 7,5 | 8,5 |
42 | 27 | 8 | 9 |
42,5 | 27,5 | 8,5 | 9,5 |
43,5 | 28 | 9 | 10 |
44 | 28,5 | 9,5 | 10,5 |
44,5 | 29 | 10 | 11 |
45 | 29,5 | 10,5 | 11,5 |
46 | 30 | 11 | 12 |
47 | 30,5 | 11,5 | 12,5 |
48 | 31 | 12 | 13 |
49 | 32 | 13 | 14 |
K2 Boa je navíjací systém, ktorý umožňuje rýchle a pevné utiahnutie nohy. Boa je jedinečný patentovaný upevňovací systém, ktorý funguje na princípe navíjania lanka na koliesko. Jednoduchým otáčaním navíjacieho kolieska sa lanko uťahuje.
Vďaka tomu je noha rovnomerne utiahnutá a výsledkom je vyšší stupeň pohodlia. Utiahnutá korčula sa naviac sama nepovolí. Povolenie lanka dosiahnete jednoduchým povytiahnutím kolieska. Upnutie nohy je možné len jednou rukou.
Na detail technológieRám Die Cast Aluminium sľubuje korčuliarom excelentný prenos energie a stabilitu v tých najdivočejších rýchlostiach. Výhody rámu si užijete pri fitness jazde aj stredne dlhých výletoch vďaka jeho vysoko ovládateľnému nastaveniu.
Na detail technológieSystém zapínania nijak nevybočuje zo štandardov zažitých pre rekreačné a fitness inline korčule. Stability Plus Cuff podporí vaše nohy presne v miestach, kde si žiadajú najviac stability a vy tak dostanete pocit nadvlády nad celou jazdou. Pretože nejde o žiadny zložitý systém z ocele, sú celé korčule o to ľahšie. Tým pádom sú aj všestrannejšie a neprekážajú deťom ani ženám.
Na detail technológieV roku 1994 spôsobila značka K2 revolúciu v in-linovom priemysle tým, že predstavila úplne prvé korčule s pohodlnou topánkou nesúcou označenie K2 Softboot. Táto patentovaná technológia K2 poskytuje korčuliarovi precíznosť a presnosť pevnej topánky, ale v novom a najmä omnoho pohodlnejšom a ľahšom prevedení mäkkej topánky. Vďaka tomu sa korčuľovanie okamžite a navždy zmenilo, tento šport sa stal zábavnejším a jednoduchším.
Na detail technológie23. 7. 2019